Sunday, January 16, 2011

ORKESTRA FILHARMONIK KLCC

Assalamualaikum....



08 Januari 2011
2030pm
KLCC


Saya bersama isteri berpeluang untuk menonton persembahan orkestra filharmonik di KLCC. Sahabat saya seorang wartawan Harian Metro telah menghadiahkan 2 tiket untuk saya dan isteri sebagai hadiah perkahwinan.



Sampai sahaja di pintu masuk KLCC, saya lihat majoriti yang hadir ialah bangsa cina dan mat salleh...Nak jumpa orang melayu susah...Rasa macam kami berdua saja...Agak janggal jugak...hehehehe



Sebelum masuk ke dewan snap gambar dulu di sekitar dewan. Inilah isteri kesayanganku...



Ada gaya tak macam CEO



Let's go to the Concert Hall

Sorry yer saya tak dapat nak snap gambar dalam dewan. Memang tak dibenarkan...Boleh dikatakan 5% sahaja melayu yang menonton...Yang lain semua cina, india n mat salleh..

Persembahan memang terbaik la...Soft je bunyi setiap alat yang di mainkan...Alat muzik yang tak pernah aku tengok pun ada....Tak tau apa nama alat tu...Kalau berpeluang memang aku nak cuba main.


Dah nak balik...



Menunggu adik datang ambil....

Balik kami terus pergi makan di Kampung Baru....

1 comment:

  1. wahhh sempat lagi tu.. neway terima kasih sebab mengabadikan moment ini..pewiiitt..

    ReplyDelete